sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowania i plany, czyli szczęśliwego Nowego Roku!

Witajcie!
Długo mnie tu nie było; a może raczej byłam, ale bardziej jako cichy, niezauważany przez większość gość, a nie gospodarz. Grudzień dał mi się we znaki; nowa praca, a później wyjazd do Polski. Przez ponad tydzień nawet nie włączyłam laptopa! To zdecydowanie oznaka udanych Świąt. 

Jak minęło mi Boże Narodzenie? Rodzinnie i wesoło, bo od dawna już nie miałam okazji spędzać Świąt w Polsce. Wszystkich nasza obecność bardzo ucieszyła, było dużo śmiechu, wymiany wrażeń, opowieści. I oczywiście pyszne, polskie jedzonko! Pierogi wszelkiej maści, uszka, barszczyk, sałatka, karpik, schab w galarecie, tatar, zraziki, galat (przez niektórych zwany galartem, co doprowadziło do niebywale długiej dyskusji), a na deser piernik staropolski i pyszny sernik, o którym opowiem niebawem (bo idealnie nada się do utylizacji zalegających w puszkach pierniczków). Jednym słowem: bajka
A i Mikołaj o nas nie zapomniał; śmiechu było co niemiara ze szczotką, która miała być dla mnie, a idealnie podpasowała Ptysi, a także z psimi smakołykami, których Klusia pilnowała niczym przysłowiowy pies ogrodnika. Moja biblioteczka wzbogaciła się o kilka bardzo ciekawych pozycji (kulinarnych, więc z pewnością jeszcze o nich poczytacie), szafa o mięciutkie swetry, a kosmetyczka o kilka drobiazgów, dzięki którym w tym roku będę jeszcze piękniejsza, a pachnieć będę zupełnie obłędnie. 

Czekały też na mnie niespodzianki, których się nie spodziewałam, albo o których zupełnie zapomniałam. Była więc paczka z olejem Kujawskim i puszkami od firmy Bonduelle, a w sporych rozmiarów kartonie czekały smakołyki od Delecty i Bakallandu, a między nimi książka ze stoma przepisami, z których jeden jest mój. Ach, jakże mnie to ucieszyło! W zeszłym roku w Mistrzu Branży pojawił się też artykuł o słodkich blogerach, a dzięki Aurorze znalazłam się w tym znakomitym gronie. Zobaczyć swoje nazwisko, wydrukowane czarno na białym, i to dwa razy, sprawia niesamowitą frajdę. Dziękuję więc pięknie za wszystkie prezenty i okazje, które mi mi dano.

Co jeszcze wydarzyło się w minionym roku...? Wiele. Przede wszystkim skończyłam pierwszy etap edukacji na drodze ku mojemu wielkiemu marzeniu. Znalazłam też praktyki, i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, już za dwa lata i sześć miesięcy zostanę cukiernikiem. 
O całej reszcie pisałam Wam na bieżąco, nie będę Was już więcej zanudzać prywatą.

Jakie mam plany na rok kolejny? Starać się być jak najlepszą w pracy, rozwijać bloga i siebie, a przede wszystkim cieszyć się tym, co mam. Bo naprawdę jest się czym cieszyć!
Mam też nadzieję na nowe, cudowne znajomości, niespodzianki i interesujące wydarzenia. Mam też pewien plan... Ale o nim na razie ciii... Żeby nie zapeszyć.

Dziękuję Wam za wszystkie piękne życzenia, i oczywiście życzę Wam wszystkiego, co najlepsze, na ten Nowy Rok. Żeby był lepszy niż poprzednie, pełen radości i ciepła. Żeby wszystko układało się jak najlepiej. Po prostu.

Szczęśliwego Nowego Roku!

15 komentarzy:

  1. Oby udało Ci się zrealizować wszystkie postanowienie i cele, w Nowym Roku szczęście przede wszystkim :)
    Obserwuję!


    smacznyrezultat.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że spełnisz swoje wszystkie marzenia w tym roku, będziesz mieć dużo pysznych pomysłów, i będziesz dalej zachwycać swoich czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rok i jakie fantastyczne plany:-). Trzymam kciuki za 2016:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! Oby wszystkie plany ci się udało zrealizować, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki za wszystkie noworoczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego! :) Aby wszystkie Twoje marzenia te zawodowe i prywatne spełniły się :)
    Mnie też bardzo długo nie było w internetowym świecie. Tak samo, sporo pracy przed świętami, a jak już przyszły święta maksymalnie wykorzystałam czas dla bliskich :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zrealizowania wszystkich planów

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałego Roku!
    Spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w spełnianiu marzeń ;) Chętnie będę śledzić bloga przyszłej Pani cukiernik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gin - życzymy Ci kolejnego wspaniałego roku, kontynuowania rozwoju i realizacji planów, łącznie z tymi "tajnymi", o których ciii ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w nowym, 2016! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ten czas ucieka. Dużo miłości i zdrowia w Nowym Roku, bo to chyba najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje:)))) cieszę się że Ci się wszystko układa , czekam na super pomysły na ciacho !!!!Ściskami ciepło.

    OdpowiedzUsuń