poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!

Wstałam dzisiaj wcześnie. I choć wczoraj położyłam się późno, czuję się rześka i wypoczęta. Bardzo podekscytowana. Moje pierwsze Święta bez mojej Rodziny, za to w towarzystwie bliskich mojego C. Nasze pierwsze wspólne Boże Narodzenie. Zderzenie tak różnych tradycji będzie z pewnością ciekawym doświadczeniem. A ponieważ jego Rodzice są przemili, a Rodzeństwo bardzo ciepłe i przyjazne, denerwuję się tylko troszeczkę. Głównie jednak jestem ogromnie ciekawa, jak wyglądają duńskie Święta. Co będziemy jeść, o czym rozmawiać, jakie kolędy śpiewać. Wiem, że moja Mama będzie tęsknić, i mi też będzie jej brakowało, jednak zobaczymy się już wkrótce - obiecuję.

Korzystając z chwili ciszy przed pełnym emocji dniem chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia pogodnych, wesołych Świąt, rodzinnej atmosfery, a jeśli - jak ja - jesteście daleko od swoich bliskich - siły, żeby mimo wszystko Wigilia była udana. Mocy prezentów i samych pyszności na stole (wiem, wiem, większość dań przygotowaliście sami - muszą być wspaniałe!), zapachu choinki, który będzie Wam umilał ten jedyny w roku wieczór. Uśmiechów, śmiechów i poczucia, że ten rok był dobry. 
I oczywiście szczęśliwego Nowego Roku - oby był jeszcze lepszy!


Chciałabym też Wam podziękować - za wszystkie życzenia, za to, że o mnie pamiętacie - jest mi ogromnie miło i cieszę się bardzo

Do napisania w przyszłym roku!

6 komentarzy:

  1. I nawzajem Gin! :) A potem opowiesz o duńskich świętach, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwspanialszych, magicznych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!


    OdpowiedzUsuń
  3. ZDROWYCH-bo to najważniejsze.
    PEŁNYCH MIŁOŚCI-bo to sens życia.
    WIARY-bo pozwala przetrwać trudne chwile.
    NADZIEI-bo wtedy niemożliwe jest możliwe.
    Radosnych Świąt życzy Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Oczywiście, że opowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanowni Państwo!

    Jestem studentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie A.Mickiewicza na specjalności Nowe Media. Prowadzę badanie naukowe dotyczące blogów kulinarnych w Polsce. Wszystkich autorów blogów kulinarnych zachęcam do wypełnienia ankiety. Zajmie to Państwu jedynie ok. 1 - 2 minut. Wyniki zostaną zaprezentowane w pracy naukowej dotyczącej charakterystyki bloga jako nowej formy komunikacji społecznej.

    Ankieta dla autorów blogów kulinarnych: www.ebadania.pl/97797035d63e99d8

    Dziękuję za poświęcony czas,
    Agata Ornafa.

    OdpowiedzUsuń